Adventskalender 2023 - Türchen

Susa
Administrator
Beiträge: 100
Registriert: So 4. Okt 2020, 15:10

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Susa » Mo 11. Dez 2023, 08:50

10. Türchen

Eva-Maria Herrmann
A Briafal ans Christkindl
Liebes Christkind,

so wie jeds Jahr hat mei Mama gsagt, wenn i ned brav bin, dann kommt’s Christkindl heuer ned.
Aber bis jetz bis’d trotzdem oiwei kumma, obwohl i ganz und garned brav war.
Am bravsten bin i immer am Dog bevor der Nikolaus kommt, a boar Dog vor Heilig Omd und an meim Geburtsdog. Aba fünf Dog im Jahr reichn halt ned aus, damit ma wirklich sicher sein kann, obs’d auch kommst. Und drum hab i ma denkt, ich frag halt einfach nach.
Und dabei kann ich auch gleich a paar Sachn richtig stelln.

Weil einglich kann ich ja die meiste Zeit nix dafür, dass i ned so brav bin.
I mach garnix und trotzdem hab i nachher wieder was angstellt.

So wia neulich!
Da hab i bloß beim Fenster ausseschaugn wolln!
Aber wia i aufn Disch gstiegn bin, da iss die volle Kaffeekanna umkippt und die ganze Lettn hat´si über die weiße Dischdeckn verteilt. Vor lauter Schreck bin i dann schnell obagsprunga. Dabei hab i mi aber in dem damischn Fetzn verfanga und des ganze Gschirr mitsamt dem Kuacha obagrissn.
Des war vielleicht a Sauerei!
Mei Mama iss schier ausgflippt!
Wo doch jedn Augnblick unser Nachbarin ausm 5. Stock kemma ko!
Und des iss die größte Ratschn im ganzen Haus! - Und wias da Deifi will, da hat’s a scho klingelt.
Dera wenns’d die Tür aufmachst - und des hot mei kloane Schwester glei do - dann stehts aa scho mit oam Satz im Wohnzimmer.
So schnell kannst garned schaun!
Und mit am Rundumblick, der bis unters Sofa glangt, da hat se si glei an Überblick über die Lag verschafft.
„Ja um Himmelswillen, was ist denn hier passiert?“ hat’s gruaffa und dabei recht schadenfroh grinst.
Mei Mama hat’s kurz auf’klärt, sich bei der Bißgurkn vielmals entschuldigt und des Kaffeekränzchen erstamal verschobn.
„Ja, Sie haben’s nicht leicht! Vier Kinder! Und als wär das allein nicht schon schlimm genug, auch noch so eine Wilde wie die Evi dabei! Nein, dieses Kind,
da ist man gestraft damit!“
Auf des hin, da hat’s mei Mama dann schnellstens zur Tür aussig’schobn, bevor se si vergisst und sich dann gaaanz langsam zu mir um’dreht.
Mei, da bin i schnell wordn!
Aber am End dawischts mich doch immer und die Straf bleibt ned aus!
A Wunder, dass i heut überhaupt no leb!

Dabei kanns doch eignlich ganz froh sein, dass ned den ganzen Namidog mit dem damischen Weibsbild verbringa hat müssn. Weil vorher, hat’s nämlich noch gsagt, dass froh is wenn der Kaffeeklatsch vorbei und die Ratschkattl wieda ganga is.

Na bitte! Da hammas doch scho!

Hätt´i den Tisch ned abgräumt, dann hätt’s für a paar Stund dera ihr Gschmatz aushaltn müssn.

Eignlich war’s oiso a guade Tat!

Und dass i vorgestern in den Stadtbrunnen einigfalln bin, des is aa ganz ohne mei Schuld passiert.
Mir san wie immer, schee ausstaffiert im Sonntagsstaat, auf’m Weg in die Kirch g’wesn. Mei großer Bruader, mei große Schwester - und i.
Unser Kloane, die muaß no ned mit in’d Kirch, die versteht des sowieso no ned.
I versteh zwar aa ned ois, was der Pfarrer sagt, muaß aber trotzdem hin.
Und mei Bruader versteht ned warum dass er hin muaß.
Bloß mei große Schwester, de iss immer ganz brav und macht ois was ma ihr sagt.

Aufjedenfall hat mei Mamma no zu de zwoa g’sagt, se solln guat Obacht auf mi gebn.
S’is ned damit mir nix passiert, sondern eher damit i nix anstell.
Aber mei Bruader hat mei Schwester mit Schneebälle beschmissn und i hab eahm gholfn. Und dann hat’s bleckt und iss uns vorausglaufn.
Mei Bruader hat dann an Spezl troffn und so bin i allein hint nachidackelt.
Und wie mir am Stadtbrunnen vorbeilaufn, da hab i gsehn, dassa ganz zuagfrorn war. Und am Lustigstn, war der eingfrorene Strahl von dem Pissmandal.
Und da hob i ma denkt, den brich i jetz ab und schaug ob der anders schmeckt als wie ein normaler Eiszapfn.
Wie ich aber in den Brunnen einigstiegn bin, da bin i ausgrutscht und mim Hintern aufs Eis gflogn. Da hat’s dann laut kracht und bevor i gschaugt hab, da bin i aa scho im Nassn gsessn.
Mei Bruader und sein Spezl hättn si vor lauter Lacha fast in’d Hosn bieselt.
Bloß mei Schwester, de glei zruckglaufn kommen is, hat mi ganz bös angschaut, am Kragn backt und ausm Wasser zogn.
Mir san dann glei wieder hoamganga und bis i dahoam war, da war i genauso eingfroan wie des Mandal im Brunnen.

Aber wenn mas amal genau überlegt, dann hat mei Bruader an dem Dog ned in’d Kirch gehn müssn und des hat’n narrisch gfreut, weil er des garned mag.
Oiso, war des eigntlich auch a guate Tat!

Und wenn ich’s recht bedenk, dann hab i der ganzn Familie no an Gfalln do!
Wia i letztn Freitag die Geign von meiner Schwester im Bettkastn versteckt hab, damit´s ned üben kann, weil sich des anhört, als wemma na Katz aufn Schwanz aufesteigt.
Freilich hätti’s dabei im Geignkastn lassn solln, aber dann hätts’ses ja gleich gmerkt, dass ned da is. Und so, hats’es erst gspannt, wie’s übn wollt.
Des Gschrei! Des war lustig.
Weniger lustig war’s dann, wie mei Mama mich beim Ohrwaschl backt hat, weil ihr des sofort klar war, das da ich dahinter steck. Also hab ich die Geign aus’m Versteck rausholn müssn.
Jetzt san mir aber beim Einestopfa von dem blödn Drum in den Bettkasten zwoa Seitn grissen gwesn. Und weil ma koan Ersatz dahoam ghabt ham, war des ganze Wochenend a Ruah.

Wenn des koa guade Tat war?!

Du merkst also, eigntlich bin i a richtig bravs Kind und mach nur guate Tatn, bloß griagts mei Mama oiwei in den falschn Hals. Aber du siehst des bestimmt genauso wie ich und drum bin i ganz sicher, dass auch heuer wieder was unterm Christbaum für mich liegt. Gell?

Deine Evi

P.S. Und die Sache mit die schwarzn Fingerdapper auf die frischputzn Türn, des iss doch bloß a Kleinichkeit, oder?

Noch mal P.S. Und dass mei kloane Schwester in’d Steckdosn einiglangt hat, des is doch ned mei Schuld. Des hätt’s ma ja blos ned nachmacha braucha oder zumindest ned mit der Eisenschraubn die i ihr gebn hab.
Iss doch klar, dass oam da oane zünd!

Letztes PS: Und dass z’kurze Arm hat, da kann ja ich auch nix dafür. Ich hab bloß gsagt sie soll a mal schaun ob der Ofa no warm is. Mei Hand kann ich drüber haltn ohne dass i, wia sie, mei ganze Bratzn auf der Herdplattn hab.
Übrigens hat des richtig zischt und gstunga hats auch, wias des gmacht hat.

Zum Schluß: Jetzt kommt nix mehr, weil vielleicht hat da ja mei Mama ned alles verzählt, was’d ned von selber mitgriagt hast und da wär ich ja schön blöd, wenn ich dir’s verratn tät.

Pfiati dann, bis Weihnachten!
Probleme sind da um gelöst zu werden

Benutzeravatar
Petra
Administrator
Beiträge: 90
Registriert: Di 29. Sep 2020, 11:10
Wohnort: Hamburg

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Petra » Mo 11. Dez 2023, 09:24

11. Türchen

ADVENT

Der Frost haucht zarte Häkelspitzen
Perlmuttergrau ans Scheibenglas.
Da blühn bis an die Fensterritzen
Eisblumen, Sterne, Farn und Gras.
Kristalle schaukeln von den Bäumen,
die letzen Vögel sind entflohn.
Leis fällt der Schnee – in unsern Träumen
weihnachtet es seit gestern schon.

Mascha Kaléko
Dateianhänge
pexels-pixabay-266991.jpg
pexels-pixabay-266991.jpg (40.94 KiB) 559 mal betrachtet

Susa
Administrator
Beiträge: 100
Registriert: So 4. Okt 2020, 15:10

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Susa » Mo 11. Dez 2023, 23:05

12. Türchen

Weihnachtswünsche

Ich wünsche Dir zur Weihnachtszeit,
ein Päckchen voll Gelassenheit,
die Dir die Weihnachtstagen retten,
die Wogen voller Hektik glätten.

Ich wünsche Dir zur Weihnachtszeit,
ein Päckchen voll Besinnlichkeit,
die Dich die Werte lässt erkennen,
um sie beim wahren Wert zu nennen.

Ich wünsche Dir zur Weihnachtszeit,
ein Päckchen voller Herzlichkeit,
die Dir das Leben heller macht,
wenn auch die Sonne mal nicht lacht.

Was jetzt zum wünschen übrig bliebe?
Ein Päckchen voller Menschenliebe!
Nicht nur zur Weihnachtszeit,
Ich wünsch Dir´s für die ganze Zeit!
Autor: unbekannt
Probleme sind da um gelöst zu werden

Benutzeravatar
Petra
Administrator
Beiträge: 90
Registriert: Di 29. Sep 2020, 11:10
Wohnort: Hamburg

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Petra » Di 12. Dez 2023, 23:14

13. Türchen

Heute gibt es ein kleines Video für Euch.

Viel Spaß mit Simon's Cat!

https://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo

Susa
Administrator
Beiträge: 100
Registriert: So 4. Okt 2020, 15:10

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Susa » Mi 13. Dez 2023, 23:58

14. Türchen

Eine bayerische Weihnachtsgeschichte
von Carlamaria Heim

Beim alten Hifinger, pensionierter Postbeamter in Rosenheim, hat sich's Christkindl des Jahr b'sonders reichlich eing'stellt. Die sechs Kinder vom Hifinger waren schon lang aus dem Haus und über ganz Deutschland verstraht. Mit'm Bsuacha hat's des Jahr net klappt, aber sie ham ihn nicht vergessen, den Vatta, und alle hams ein schönes Geschenk g'schickt.

Von der Lotte, die wo in Freiburg verheirat is und für die Antike schwärmt, hat er eine sehr schöne Nachbildung der Venus von Milo kriegt. A bißl nackert war's halt. Aus Lüneburg vom Xaverl - na ja, jetzt hoaßt er Franz, weil Xaverl ko sei Frau net sagen, de is von da droben - ist ein Familienfoto kumma, er und sie und de Kinder: der Jens, der Uwe und die kloane Heike. S'Roserl, was immer recht praktisch war, hat eahm aus Viechtach drei Paar scheene warme Unterhosen g'schickt, und aus München vom Toni ist eine Originalradierung "Heilige Affen" kumma. Da Jupp aus Köln - na ja, früher hat er halt Beppi g'hoaßen - hat am Vatta scheene warme Handschuah g'schickt, und am Heiligen Abend is no a groß' Packl vom Peter aus Oldenburg kemma, da war a elektrische Heizdecken drinna.

Am ersten Weihnachtsfeiertag setzt se da Hifinger aa glei hi, um sich für die schönen Geschenke zu bedanken. Weil er als alter Beamter g'lernt hat, daß man schnell, umsichtig und rationell arbatn muaß, hat er erst alle Umschläg g'schrieben, hintereinandaweg und glei de Briafmarken draufpappt, und dann hat er sich drüberg'macht und für jeden a freundlich's Dankesbriaferl g'schrieben. Bevor er aber no dazukemma is, de Briaf alle in de Umschläg z'toa, ist sei Spezl, da Gschwendtner Max, kumma. Der war früha bei der Polizei, is aber aa scho pensioniert. "Geh weida", hat er g'sagt, "des konnst morgen aa no macha. Jetzt über d'Feiertag werd de Post do net befördert, des müaßast du als alter Postler wissen, da reißt se doch koana an Hax aus. Geh'ma zum Oberbräu, da lafft heit a zünftiger Schafkopf." Na ja, da Hifinger hat des eig'sehn und is mitganga. Es is a recht a lustiger Abend worden, und es war scho a bißl spat, wiara wieder hoamkemma is. Er wollt erst glei ins Bett, aber dann hat er de Briaf und de Umschläg liegen sehn, und weil er no so aufkratzt war von dem zünftigen Abend, hat er's Radio ogmacht, a Muse g'hört, hat no a Halbe drunga und dabei de Briaferl in de Kuwert neido, bloß hat er leider dabei a bißl was durcheinandabracht.

So hat die Lotte in Freiburg, de mit dem Antik-Tick und der Venus, ganz erstaunt g'lesen: "Liebes Kind, vielen Dank für Dein schönes Weihnachtsgeschenk. Ich hab sie gleich mit ins Bett genommen, und sie hat mir die ganze Nacht warm gemacht. Sowas hab ich mir immer schon gewünscht." Da Peter in Oldenburg dagegen, der die Heizdecken g'schickt g'habt hat, hat sich net weniger g'wundert, wiara da g'lesen hat: "Deiner kostbaren Weihnachtsgabe habe ich einen Ehrenplatz im Glaskasten eingeräumt, und sie wird allgemein bestaunt." Aber auch das Roserl, was de drei warmen Unterhosen g'schickt hat, is a bißl blaß worden, wia's g'lesen hat: "Ich hab sie gleich angezogen und hab mich heut abend damit beim Oberbräu gezeigt. Sie sind allgemein bewundert worden, besonders von der neuen Kellnerin. Hoffentlich verlier ich sie nicht gleich." In Köln, wo die warmen Handschuah her war'n, hat der Sepp alias Jupp genauso verwundert g'lesen: "Da hast Du mir wirklich eine große Freude gemacht, und sie passen so gut, auch um den Bauch und um den Hintern herum." Aber erst der Toni in München, der die Radierung "Heilige Affen" g'schickt hat, der hat vielleicht g'schaut, wiara g'lesen hat: "Ihr seit wirklich alle sehr gut getroffen. Das Bild häng ich im Wohnzhimmer auf, damit ich Eure lieben Gesichter immer vor mir habe." No ja, und der Franz Xaverl in Lüneburg, der das Familienfoto übersandt hat, der hat glei a paar kernige bayerische Flüch loslassen, von dene er gar net gewußt hat, daß er's no ko. Schreibt doch da der Vatta: "So ausdrucksvolle Affengesichter hab ich wirklich lange nicht mehr gesehen. Da kann man sich richtig vorstellen, daß der Mensch vom Affen abstammt."

"Müaß'ma doch amoi nach eahm schaugn", ham's g'sagt, de Kinder, "es scheint, er werd a bißl wunderli, unser Vatta.
Probleme sind da um gelöst zu werden

Nela
Beiträge: 23
Registriert: So 4. Okt 2020, 17:02

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Nela » Fr 15. Dez 2023, 09:08

15. Türchen

Stern der Sehnsucht

Stern der Sehnsucht,
hoch am Himmel,
leuchte hell durch dunkle Nacht.
Bringe allen Menschen Hoffnung,
die dein sanftes Licht bewacht.

Weck die Hoffnung in den Herzen,
Derer, die vom Hass zerstört,
dass ein jeder von uns Menschen,
noch das Lied der Liebe hört.

Hass und Liebe sind die beiden
Pole der Unendlichkeit
und wir Menschen wandern alle,
durch die Zeit zur Ewigkeit.

Lass uns mit dem Herzen sehen,
unsern Weg durch Raum und Zeit,
lass uns nicht verloren gehen
in der kalten Dunkelheit.

Autor: Raina Jeschke

ElkeSK
Beiträge: 21
Registriert: So 25. Okt 2020, 02:34

Adventskalender 2023 - 16. Türchen

Beitrag von ElkeSK » Sa 16. Dez 2023, 02:30

16. Türchen

Es ist jetzt gerade 3.20 Uhr. Ich bin aufgewacht, weil ich ein leichtes Klopfen hörte. Eigentlich wollte ich nachmittags Weihnachtskekse backen. Anscheinend haben die Weihnachtswichtel die Zutaten gefunden und wollen mir die Arbeit erleichtern. Tatsächlich konnte ich sie dabei fotografieren:
Dateianhänge
D838FE74-D2FD-407A-84B4-6AAA40D4CE1A.jpeg
D838FE74-D2FD-407A-84B4-6AAA40D4CE1A.jpeg (114.52 KiB) 537 mal betrachtet

Benutzeravatar
Petra
Administrator
Beiträge: 90
Registriert: Di 29. Sep 2020, 11:10
Wohnort: Hamburg

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Petra » Sa 16. Dez 2023, 23:44

17. Türchen

DREI SPATZEN

In einem leeren Haselstrauch
Da sitzen drei Spatzen, Bauch an Bauch.
Der Erich rechts und links der Franz
Und mitten drin der freche Hans.
Sie haben die Augen zu, ganz zu,
Und obendrüber da schneit es, hu!
Sie rücken zusammen dicht an dicht.
So warm wie der Hans hats niemand nicht.
Sie hören alle drei ihrer Herzlein Gepoch.
Und wenn sie nicht weg sind, so sitzen sie noch.

Joachim Ringelnatz
pexels-amit-rai-19125983.jpg
pexels-amit-rai-19125983.jpg (21.72 KiB) 535 mal betrachtet

Nela
Beiträge: 23
Registriert: So 4. Okt 2020, 17:02

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Nela » Mo 18. Dez 2023, 08:52

18. Türchen

Heute gibt es ganz passend eins meiner Lieblingslieder zu Weihnachten.

Driving Home for Christmas
https://www.youtube.com/watch?v=uSjq7x67kzM

Kommt alle gut an und genießt die Zeit bei und mit euren Lieben - denn zu Hause ist kein Ort sondern ein Gefühl.

Benutzeravatar
Petra
Administrator
Beiträge: 90
Registriert: Di 29. Sep 2020, 11:10
Wohnort: Hamburg

Re: Adventskalender 2023 - Türchen

Beitrag von Petra » Di 19. Dez 2023, 07:34

19. Türchen

WUNDERWEISSE NÄCHTE


Es gibt so wunderweiße Nächte,
drin alle Dinge Silber sind.
Da schimmert mancher Stern so lind,
als ob er fromme Hirten brächte
zu einem neuen Jesuskind.
Weit wie mit dichtem Diamantenstaube
bestreut, erscheinen Flur und Flut,
und in die Herzen, traumsgemut,
steigt ein kapellenloser Glaube,
der leise seine Wunder tut.

Rainer Maria Rilke
Dateianhänge
pexels-paparazzi-ratzfatzzi-19322884.jpg
pexels-paparazzi-ratzfatzzi-19322884.jpg (52.13 KiB) 527 mal betrachtet

Antworten